wtorek, 29 lipca 2014

Maska Kolagenowa Hydrożylowa

Ostatnio zostałam zaproszona do przetestowania Maski Kolagenowej  Hydrożelowej ,,UJĘDRNIAJĄCO NAPINAJĄCA MASKA KOLAGENOWA Z MIKROELEMENTAMI I MENTOLEM’’ firmy Beauty face. Mam 20 lat i duże problemy ze suchą skórą, z którymi nie mogę sobie poradzić. Moja cera była mieszana, zmieniła się w suchą i wrażliwą. Wciąż jest przesuszona, podrażniona i reaguje alergicznie. Wiele czynników na to wpływa np. słońce i mróz, zmiana wody, kosmetyki do demakijażu czy klimatyzacja. Staram się temu zapobiec, ale skóra nadal była ściągnięta i zaczerwieniona. Mam wrażenie, że jest zeschnięta jak ziemia, na którą od dawna nie spadła kropla deszczu i czułam jej szorstką jak papier ścierny powierzchnię.  Stosowałam wiele kosmetyków bez trwałego rezultatu. Po zastosowaniu zauważyłam, że skóra jest bardziej ściągnięta i nawilżona . Skóra jest bardziej jędrna. Tym zaskarbiły u siebie moje plusy. Jednak płatki są bardzo cieniutkie i lekko mi się zniszczyły, drąc się. Ja dostałam do przetestowania ale w ofercie firmy możemy znaleźć też inne. Sposób użycia znajdziemy z tyłu opakowania. Cenna maseczki w promocji to 9,90 zł J. Maska jest delikatna, więc trzeba uważać przy jej nakładaniu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz